2011年7月28日 星期四

一(不等於最憎呀下)

呢個主題係我睇楊學德《十大最憎》激發我的,我認,由細到大我都係好麻煩又奄尖腥悶,好多時都睇唔過眼,我有理由相信我憎既野夠我出本書!

一(不等於最憎)

今時今日大家搵食都會上同一個網,我唔知係咪好多人都想上位定點,總之個食評就懶係非主流。尤其有啲人會將成件事既人物關係先說明一次,例如去左美國讀書既表妹返黎放暑假啦,仲有岩岩結婚既表弟又話約出黎聚舊盛盛,咁我地就諗住去食乜乜乜,點知又訂唔到枱,所以就搵左呢間啦啦啦啦啦。大佬呀,我剩係想知啲野好唔好食幾錢位咋。又有啲開場白係「自從何首烏上次食過xx樓覺得好難食,今次一於約埋鬆弛熊試新野」,我心諗邊撚柋個何首烏呀?鬆弛熊唔係日本人黎咩?我接受唔到啲人用自己個名稱呼自己,真係接受唔到!!

仲有呀仲有呀,點解啲相outfo都好意思放出黎架,有啲仲加埋曬啲死人核突框框,係咪打得少呀?另外今日見到有人全部相片都是打橫,但個菜的打直影架喎!想點呢?

食評好難寫呢層我都知(所以我甚少寫),但我只係想睇集中在食物、環境及服務上既食評,是過份的要求嗎?

近日發現新拉麵店一風堂的食評真係好正,除左大量九唔搭八的形容詞仲講到日本係自己家鄉咁,笑死我了!

沒有留言: