2010年6月23日 星期三

培訓。一

見工的時候已經被知會要落舖"受訓",雖然同事說很hea,但我(自問)是一個很有責任感的人,是hea做唔出的。肉體上的確很累,不過不需腦又不用對電腦,當軍訓式做運動也不錯。

入正題,我想知道為何有些人成日都可以keep住西口西面(注意,是比黑口黑面更高層次的)。第二天上班我問一位同事(以下稱為西面西)「我有冇乜野可以幫手?」西面西:「咁你識做啲咩丫?」我:「無乜野識呀。。。」西面西:「咁無啦喎」。昨天樓面沒有杯,廚房的阿姐們說未洗得切,我就到隔離行偷幾隻囉。點知西面西山長水遠走過來說「我想講無杯係要自己入去fill,唔係拎人地嗰啲囉!」。嘩嘩嘩,拎人地啲杯喎,大嗱嗱幾百萬一隻喎,走去拎人地啲杯真係好唔啱囉。仆佢個街!!

不管是多高級的職員也要尊重每一個人,這是人格的問題。我這個白痴竟然為了此事生了好一陣子的氣。。。唉。雖然我口口聲聲話要尊重低下層,但真心話是「咁叻就唔駛做侍應啦!」心入面加多句「抵你做死一世做侍應!!!」。我身為膠層人仕紆尊降貴來看你們這班庶民,竟然有人吃了豹子膽出言不遜。為了安慰自己,我跟自己說,算了,計起時薪我都大大話話高佢成陪有多,我又叫做讀過幾年書,無謂為此等閒人生氣。

沒有留言: