2011年2月15日 星期二

自信的阿源(一)

事情發生之後我真係有諗過立即去高登開個account出文。但我只是一個無膽的cd-rom,所以始終不敢,不過呢,我還是會以高登文體寫出來的。(以下含不雅用語,不喜勿看)

是咁的,話說2個月前有個小學同學的飯局。當年是分A(精英班)B班的,我屬於A班考第尾那批,加上我是極自閉的小孩,只會同最好的一兩個同學一齊玩,所以我的小學雞生涯悶到hihi之餘亦都無乜記憶。飯局中有九成人都是B班的,肯出席飯局只因有個一同升中的男同學會到,心諗悶極都有個泡啩。

準時到達問好阿姐幾號枱,去到只見三條佬,三條都完全唔撚認得。膽粗粗開口「我係xxx,你地好。」,坐在我旁邊的是個令我聯想起阿源的人。(如果你不知道誰是阿源,你已經失去做我朋友的資格!)。叫得阿源外型自然係毒到冇朋友,對話之中知道佢去左英國十幾年,剛剛返來而且諗住唔返去。好彩其他女同學都好快到,可惜男同學忘了今次飯局所以最終沒有出現。席間阿源一直叫我多吃一點,但我當日作感冒,所以也吃不下很多,但都有傾計,對他也沒有反感。當日我發現smartphone的壞處是;不能拒絕交換飛卜,當時我是沒所謂,反正也不會少條毛。老老柒柒,是覺得阿源可能有啲野,但人地又無做乜咪當識多個朋友囉。

當夜就收到阿源inbox我說交換電話得閒出來食野云云,我回他「食野無問題,不過唔好係咁質我食野」,他回覆我「你真係可愛」。噢撈!事已出。

沒有留言: