2011年2月17日 星期四

自信的阿源(二)

先補張圖(阿源)

iPhone的必用apps 當然是甚麼軟件,自那天起阿源每天都跟我說早晨,落場(忘了說,他做餐廳的)就說「我去吃下午茶啦」,然後是「我今日幾點再開工」。我承認我都有錯,錯在 覆他。但人地又無話中意你,雖則他樣似阿源,但可能人品好呢!我是有想過給自己一個機會的。可惜他太急進,下下搵位入令我非常不安。

例如

源「你有咩興趣架?

我「我好宅架喎,會打機睇漫畫煲劇。」

源「我剩係鍾意車架咋!」

我「宅男!哈哈」

源「咁我地咪好一對宅男女囉。」

無覆

拿拿拿,這是第二天whatsapp的對話~。不過唔回應是沒用的,阿源會不斷炸短訊。


又,

源「我今日楂電單車由荔枝角去中環,搵唔到紅隧,用左2個鐘」

我「楂多啲就會熟路架啦」

源「你同我遊多啲車河咪熟囉」

無覆


又,

阿源好明顯是在搵老婆,到得第三四天已經問我識唔識煮飯、父母退休未。老老柒柒,你揀人人揀人啊,以為自己好有寶咩。

OK,其實說到底女人都是對人不對事,阿源最致命的是他的自信。

其實我是cap了甚麼軟件的對話視窗 ,但放出來又好似好無品,所以打出來好了。

我「你去左英國幾耐?」

源「十八年」

源「好可憐」

我「又會突然想返香港既?」

源「原因太長,父母年紀大,想做吓孝順仔」

我「明既」

源「我仲有好多故事」

源「車既故事好精彩架」

源「有機會講啲比你聽啦」

源「我英國有兩個花名」

我「哈哈,車神個啲呀?」

源「Birmingham車神(大多數),呀神(南部地區)」

......

源「我一生人只係中意車,係唔係好悶?」

我「真係無其他興趣咩?」

源「其他嘢只係朋友既興趣,只有車我會主動,因為我玩我朋友啲興趣都好叻,所以叫我做呀神哈哈」

源「波神(snooker+食神+車神+tec=神」

我「咁你係咪有好多信徒」

源「之前有,不過收咗山好耐啦」

源「咁你跟唔跟我呀lol

無理

源「今日又係開12點」

.......


去到這個地步其實我應該不理他,但有幾天和另一位發展中的男士鬧得不愉快,竟然答應了他去看電影。

你們鬧我吧!我知我抵死的了。

出街更得人驚、更長篇,為了讀者(雖然只有1個人)我會盡快更新!

沒有留言: