2011年2月24日 星期四

自信的阿源(三)

重點戲來了

首先阿源誤以為百分百遷就女生就等於是好人,出來的效果卻變成沒有主見的軟皮蛇,是一滴主見都無,好得人驚。問他看甚麼電影「沒所謂」,想吃甚麼「沒所謂」。我還要引導他「中意睇邊類型戲呀?」「有無咩唔食呀?」,答案是「你中意睇乜戲我咪中意睇乜囉」「你食乜我跟你一樣得架啦」,真是慘過湊仔。作為一枚資深港女,一個男生約會女生又不做點功夫,我覺得是不能接受的。最後連電影票都是我自己買,真是有夠犯賤。

終於到約會那一天,我的記憶只剩下好很恐怖的對話。

前題:

阿源30歲,電單車神,有個對他非常好並手持3master的表哥

源「我買左電單車但係我唔敢同表哥講,因為佢一直反對我楂電單車」

我「咁你都買左啦」

源「但我怕佢鬧」

我「如果你咁重視佢既意見,你就唔好買車啦」

源「但我又好中意...」

我「咁你可以同佢講,你自己識衡量同埋會承擔風險」(30歲人啦,頂!)

源「但係我又驚」

我「咁我幫你唔到」

----------------------

源「其實我真係唔中意應酬其他人」

我「我覺得唔係應酬既,都係當同朋友交流下」

源「我剩係中意車咋」

死空氣中...

源「啲車有事會同我講架」說時仲控個頭埋黎「你知唔知呀?」

我(知你老味)「唔知喎~」

源「啲車有乜頭暈身慶會同我講架」(狀甚興奮)

我(你不如俾我死啦)「係咩」

好辛苦先捱到夠鐘睇戲,好在套戲夠好笑,不過已經完全唔撚想同阿源食飯,所以睇戲途中已經開始聯絡各方好友準備安排走佬。

睇完戲靜靜雞甚麼軟件我的朋友叫他打給我,然後扮朋友有急事(我連是甚麼急事都懶得作,好賤格!),跟住就走人!事後阿源還有關心我,叫我幫完朋友好快啲食飯。諗返佢其實都有少少慘,但我真係頂唔蒲了。

如果是正常的男子,是不是已經不會再找我?但阿源真是非一般男子~

未完...

沒有留言: