2011年4月18日 星期一

3D肉蒲團之極樂寶鑑

幾個月前不止一個人話約埋一齊睇,話睇下有幾好笑喎。我心諗,呢個藉口假唔假啲呀?戲都未上你又知好笑??想睇笑片返屋企睇周星馳啦。我呢,擺到明係想係鹹濕野,睇下有幾激、啲AV女優身材有幾好、葉山豪有幾勁。睇之前好擔心套野好流,但結論係,娛樂性豐富,連甚少睇港產的我都覺得及格有餘!

高登的潮文大家可能已經睇過,我唔係男仔,唔知睇唔到雷凱欣露點搞野有幾慘情,因為其他女優已經交足功課,奶阿伯都肯喎,港女有邊個做得出?造愛場面都係以聲效為主,即是不停啪啪啪呀呀呀咁,呻吟聲其實都幾假幾煩,不過我未試入戲院睇咸片,已經覺得好密集好激了。

另一重點係笑位好ok,唔係爛到笑而係真心笑喎!同事朋友事前都聲大大話要去睇,點知個個都無黎吉士。不過當我描述返啲gag位,個個都覺堅係好笑。而且我發現港產三級片最好笑既地方係可以喪講粗口,屌就屌,撚就撚,係架,我係好粗鄙的,不過我覺得明刀明槍好痛快!

仲有我發現我真係好黑仔,鑊鑊都有啲煩人坐正隔離。今次係一件豬扒,仲9成肯定佢係黃花閨女。你話我女仔人家咁話人好賤格我都要講!佢係一個“描述西”,畫面有乜柒都要描述出黎,同埋佢最鍾意講一句「嘩,呢套野好爆囉!」,105分鐘內講了九百幾次。我覺得佢係為左扮「有乜大場面未見過」而咁做,可惜佢好可能連撚都未見過,哈哈。後來劇情越見血腥,又會話「嘩,好驚囉!」,當時真係好想叫寧王小爆佢!

見到好多網友因為中左雷凱欣伏而大叫回水,的確,一心諗住睇咸片係好可能失望,但作為一套電影我覺得整體真係俾得出3粒半星,起碼完完整整拍攝認真先啦。最最最估唔到係仲有正面訊息帶出,真係連基督徒都睇得!

沒有留言: