2017年3月8日 星期三

再續.Reenex付費用家心聲

首先要推介大家睇睇姐死姐還在呢篇文
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=483609831847361&id=164695310405483
老實講每一次去Reenex都好有衝動瞓喺度都立即拎紙筆出嚟寫呀

之前成功SELL完我Reenex三寶(CPS、Aramis和Hydrafacial)之後話可以做到最少9個月,仲話因為Hydrafacial同CPS唔可以一齊做,Aramis又只可以一個月做一次云云喎。好啦,到我有一個月無去,佢乜都無講就同我做咗Hydrafacial跟手做埋CPS,我內心已經好多疑問,但我知一問佢肯定講一堆廢話。

然後我今次又蠢咗。治療師話有個彩光好啱我做,可以明顯減紅收細毛孔又唔會變乾盛盛,只係用一次Hydrafacial就可以換。好似可以試下新野令我有啲好奇,於是又落咗搭,但細心諗目的不過係想盡快消耗你的package,因為我有一個月沒去就可以追回進度。

到最後做完佢又嚟sell package,三寶我剩係用咗兩set,即是仲有4set,治療師係咁迫我承認我皮膚好咗,仲話你都keep到有改善吖!但三日唔埋又想叫我俾多2萬幾蚊,真係好癲。
好!我再俾機會你。
我「唔要Hydrafacial&CPS剩做Aramis點計?」
治療師「你啲皮膚咁一定要做曬咁多樣。同埋無聽過人講Hydrafacial無用囉!」
呢下真心嬲咗就忍唔住問「之前又話Hydrafacial同CPS唔可以一齊做,點解頭先又一次過做呢?」,治療師「因為你啲角質層太厚啦,咁你啲皮膚又無之前咁弱所以先可以一齊做。」
一時話我keep到有改善,轉頭又話我角質厚過牆,跟手再話皮膚好咗無咁弱啦。媽!我好亂囉!

對於香港美容院嘅經營手法我真係覺得好煩厭啦,最後終於忍唔住講咗句「如果成日係咁sell我情願爛面算了!」

沒有留言: