2013年10月16日 星期三

支持王維基!!立即發牌予香港電視!


(上圖是男友設計的,準備製作banner遊行時用)
 
我很少出這種"即時新聞"式的文,但昨晚我竟然嬲到睡也睡得不安寧,雖然我已經很少看本地電視台,對上一次就是因為花婆婆而甘心坐在電視機面前30多分鐘,還硬食了大量亞視弱智廣告。

有沒有新的電視台其實對我沒大影響,因為就算有了,我也未必會放棄逛街/運動/郊遊/打機/煲外國劇而看港劇。但即使不主動看,也會偶爾接觸到CCTVB的膠劇和新聞報導河蟹敏感議提的消息。可以想像,我們很快就會像大陸一樣甚麼消息都接收不到。至於CCTVB的膠劇,我只想問仍然在追看的人到底在過多苦悶的生活。

昨晚生氣除了因為香港電視不獲發牌,更大原因是因為看到香港人無撚用!有些開口埋口不關心政治,屌你啦!依家香港發生好多事根本同政治無關,只是單純的不公義和被剝奪公民基本權利,連睇電視無選擇咁簡單都要走出黎話「我唔關心政治架,不過覺得政府唔係幾岩囉~」我真係唔明點解香港人成日覺得自己好醒但行為咁ON9

另一憤怒原因,請先看看以下專頁的人數。



表態參於遊行人數不及專頁的十分一。香港人就係咁樣,俾個likeshare出黎鳩叫兩句「支持wiki!」就識,仲自以為幫左大忙,但一叫佢地行出黎呢?龜縮到唔知去左邊。依家三十幾萬人like,我就一於睇下星期日有幾多人上街!如果今次都只得幾萬人出黎,咁香港人等共產黨統治啦!我都要諗定去邊度移民啦~

沒有留言: